چند روش جالب
 
open book
راه های تقلب برای لو نرفتن را از ما بیاموزید
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 10:40 PM ::  نويسنده : atefeh

سلامی دوباره(البته شاید شکلکش برای خداحافظ باشه ها دقیق نمی دونم ولی خب مفهوم رو می رسونه)

دوستان داشتم درباره ی عشقم(جاستین)فک می کرردم که ناگهان فکر جالبی به مخم رجو کرد

اگه دقت کرده باشین وقتی می خواین سر امتحان سوالی رو از جلویی یا بقل دستی تون بپرسیدن یا نمی فهمن کدوم سواله یا که ندا نمی گیرن یا اشتباهی یه سوال دیگرو جواب میدن حالا با روشی که من کشف کردم(شاید قبلا کشف شده بود نمی دونم)دیگه نیازی به لب خونی شماره سوال یا نشون دادن اون با دست ندارین

شما می تونین با گرفتن 1 عدد لیزر که قیمتشم نمی دونم سوال رو باهاش نشون بدین البت باید مواظب

مواظب باشید که معلم متوجه لیزر نشه یا اشتباهی لیزر رو رو زمین نندازین چون که بعد تو کلاستون جمعه بازار میشه


و حالا یه روش برای جواب دادن (شاید به ذهن شما ها خیلی وقت باشه که رسیده ولی خب)شما ها که سر کلاس رو ورق های کوچیک برای هم نامه می نویسین(هدی هم که ماشا الله هزار ماشاالله تو این کار وارده)حالا سر امتحان به جای نامه نوشتن جواب رو بنویسین البته باید خیلی وارد باشین که سر امتحان باهم نامه بازی کنین

مثلا از قبل ورق های کوچیک رو اماده کنین و تو جیبتون بذارین و وقتی معلم حواسش نیست رو اون جواب رو بنویسین البته سوال رو هم میشه نوشتا خلاصه باید تمرین داشت دیگه (فرقش با اون روشی که شماها ازش استفاده میکنین اینه که جواب یا سوال رو رو ورق چک نویس می نوشتین ولی حالا رو کاغذ های کوچیک این کارو می کنین و می تونین این کاغذ هارو به سانتی متر ها و متر ها اون ور تر پرتاب کنین(البت اگه بچه های بی جنبه کلاستون 1 یا 2 نفر باشن)ولی اگه رو ورق چک نویس بود فقط به بقل دستی یا جلوییتون می تونستین بدینش)حالا دیگه با تقلب اینا کار ندارم یه چیزی رو می خوام مطرح کنم اونم اینه که تو اپ قبلیم یعنی چند روش برای تقل بعضی ها گفته بودن که من اون مطلب رو کپی پیست کردم ومن از این بابت واقعا ناراحت شدم  این شکلی

ولی خب باید اعلام کنم که من همه ی اونا رو از ذهن خودم نوشتم ولی روش 5 رو رفتم از جایی که نمی دونم کجاست نوشتم اونم خوندم و خودم تایپ کردم نه کپی پیست واقعا هم برای اون شخص متاسفم که به من همچین حرفی رو زد

به هر حال ممونوووووووووووووونم ازتون و اگه نظر بدین خوشحال می شم

این بوووووووووووووووسم ماله شماها

وای چه قدر چکن زدم

فعلا



نظرات شما عزیزان:

hedyeh
ساعت18:54---15 آبان 1390
affarin & tabrik

gholi
ساعت20:48---11 آبان 1390
vay che webe bahali darin mn bachche hashbaram

hedyeh
ساعت20:47---11 آبان 1390
atefe damet garm kheyli khob bod valy be ellate kambod rah haye motabar to ye ye post hade aksar 2 ta ravesh bezar
halle


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب ماله ما بچه های فرزانگان رشته برای آموزش تقلب به سمپادی ها و غیر سمپادی ها نظر هم بزارین خوشحال می شیم یعنی حتما بزارین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 493
بازدید کل : 37927
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 172
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->