سلام:d
 
open book
راه های تقلب برای لو نرفتن را از ما بیاموزید
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, :: 9:2 PM ::  نويسنده : hedi

این اولین پستمه من هدیه هستم و این که واسم نظر بزارین هر راهی برای تقلب می خوایین من کمک می کنم

مهرآرا هم همکلاسیمه و با هم تقلب می کنیم و کسی شک نمی کنه

گفتم خوشحال می شم نظر بزارین حتما هم بزارین مرسی از همتون

فعلا 



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت13:36---5 آبان 1390
اخه تو این سر کلاسی مهری اون سر کلاسه

چه قدر هم مهرارا اپ می کنه
پاسخ:mn asan be mehrara eteghad nadaram taze mikham esmesho pak konam u nevisande mishe?(be ghole khodet)ha?ha?ha?ha


عاط
ساعت12:53---5 آبان 1390
خاک تو سرت درنا تو اسمت نوشتی درنا بعد ویگی سلام من درنا هستمپاسخ:hahahhahahahahahahahah ajab khariye ha

dorna
ساعت18:56---26 مهر 1390
salam man dorna hastam

dorna
ساعت18:54---26 مهر 1390
salam man dorna hastamپاسخ:salam dorna khobi? age mikhayee nevisande shi behem bego

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب ماله ما بچه های فرزانگان رشته برای آموزش تقلب به سمپادی ها و غیر سمپادی ها نظر هم بزارین خوشحال می شیم یعنی حتما بزارین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 505
بازدید کل : 37939
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 172
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->